Friday 28 December 2012

Tinggal 2 anak dara Melayu

 


Well, Dah lama tak bukak blog ni. dah berhabuk dah!! Fuhh!! Fuhh!! Haish! ini adalah kisah persahabatan. yeap! Persahabatan aku dengan kawan aku. OKlah, kat dalam kelas yang aku belajar sekarang ni, cuma ada 3 orang anak dara MELAYU. Well! Disebabkan kitaorang ni aje yang MELAYU,nye jadi kitaorang pon jadilah kawan baik. OKlah, walaupun aku tak terlampau mengenali kawan aku yang Farahin ni, tapi setahun dengan dia dah cukup membuatkan aku kenal rapat dengan dia. Aku dengan Syai ni memang dah kenal lama sebab aku dengan dia dari darjah 5 sama kelas sampai le ketingkatan 4. Tahun depan(2013) kitaorang naik kelas tingkatan 5 . Jadi, secara sahnya, aku dengan Syai ni akan satu kelas lagi(mungkin dan harap-haraplah). OKlah. Aku tak pernah pun terfikir yang antara kitaorang bertiga ni akan berpindah kelas. Then, tadi aku bukak la FB aku ..Wah! ade dua message.Yang seorang tu memang aku dah agak dah dari siapa. Dari unnie(kakak) aku. Sebab kiteorang tengah bincang pasal video TVXQ. Then lagisatu message tu aku tengok dari Farahin. Aku rase macam dah tak sedap hati. Tangan aku pon agak tergetar nak membukaknya. Bila bukak, dia kasitahu yang tahun depan dia dah tak duduk kelas sama dengan aku lagi. Dia pindah supaya dia tak menyusahkan Cikgu. Tapi rasenya dia pindah kelas kot sebab dia nak ambil Addmath. Haish! Hilang seorang kawan. Aku sedih :'( T_T


No comments:

Post a Comment